Ampliarem l'entrada anterior. Havia sigut una mena d'experiment en el blog en rebre la invitació.
Intenció prèvia:
Aprofitant que no es té la pressió de l'examen PAU, ni d'una prova externa.
I de tractar-se d'una assignatura de quatre hores setmanals.
Mínim una hora setmanal es dedicarà a presentacions dels alumnes.
Pot tractar-se, tant d'una part del temari (comentari de text de la Declaració d'Independència dels EUA).
O d'ampliacions: presentacions al voltant de la guerra civil síria.
Pot ser necessària una guia prèvia donada pel professor. Que els alumnes poden seguir, o no.
Problemes: en tenir 32 alumnes a classe,resulta problemàtic aconseguir una presentació per alumne i trimestre. Conseqüentment, s'haurà de fer un per alumne i grup, al llarg del curs.
Altre problema: la falta d'experiència de la majoria dels alumnes al respecte. La qual cosa no considerem importants: s'ha d'aprendre.
Evaluació del resultat final: Una vegada feta la presentació: hem de pensar què seria més adeqüat:
Els alumnes es senten motivats en vore's dirigint l'aula. Podem considerar-lo suficient? Amb nota de professor, que serà bona; no els castigaràs per ficar-se nerviosos, cosa que fins i tot passa en les presentacions universitàries.
S'haurien de penjar en un blog a la vista de tos els alumnes?
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada